PC: OOF5 Preparation Cup Sunday

Tournament Menu
Tournament Summary
5v5: Double Elimination
Teams:23/32
Required teams:8
Entry fee per player:Free
Players per team:5
Subs allowed:2
Payout structure:
#Team Prize
1st:52 days
2nd:41 days
3rd:29 days
4th:17 days
5th:23 days
6th:23 days
7th:23 days
8th:23 days
The CyberGamer Premium prize pool will increase as more teams join the tournament. The prize pool is evenly split between all members/subs in the team.
Grand Final
WAPANDA vs WARPOMEGA (first final)
11:10am 3/4/17 - Completed - MAP TBA
WAPANDA vs WARPOMEGA (second final)
10:58am 5/4/17 - Completed - MAP TBA
Congratulations tournament winner: WARPOMEGA
Tournament Information
Upper Bracket Veto BO1 MR12
Lower Bracket Veto BO1 MR12
Final decided by finalists, Upper bracket Winner is 1-0 ahead
Standard P2P rules apply, mixing is only allowed with written permission of the opponent on the match page

Last updated by: GoTTi - 2:34pm 2/4/17
PC: OOF5 Preparation Cup Sunday
This tournament has RANDOM seeding for all teams.
Tournament status: Archived
Platform: PC
Start time: Sunday 7:03pm April 2nd 2017
Registration period was automatically extended.
231 days of premiumPrize Pool:
Tournament should be linked to a season.

Places:
PlacedTeamConfirmed
1stWARPOMEGAYes - CyberGamer Premium: 59d
2ndWAPANDAYes - CyberGamer Premium: 35d
3rdnothing2LoseYes - CyberGamer Premium: 29d
4thThe BatcaveYes - CyberGamer Premium: 18d
5th5kingsYes - CyberGamer Premium: 24d
6thWE HAVE NO NAMEYes - CyberGamer Premium: 24d
7thVDBEYes - CyberGamer Premium: 24d
8thmaniaXYes - CyberGamer Premium: 24d
9thTeam-PhaseYes
10thHigh 5Yes
11thKLASYKYes
12theMotionYes
13thTEAM TBA - 4Yes
Players looking for a team
CLMK. (offline)
Message: only 1 or 2 matchs
_frju_ (offline)
Message: 8
AU CyberGamer AdminAdmin Bot11:27am 5/4/17

Tournament completed, trophies and any prizes have been awarded.
51 trophies have been awarded, most prestigious was Won a free tournament with 100 players.

AU CyberGamer AdminAdmin Bot11:08am 3/4/17

Grand final has been created: WAPANDA vs WARPOMEGA. WAPANDA must be defeated twice because they are still in the winners bracket and have not lost yet, a second final will appear if required.

BE jaroslav.orKs1:08am 3/4/17

GOTTI STREAM MATCH PLS

DE GoTTinothing2Lose10:30pm 2/4/17

BTW the overall final will be BO3 with upper bracket winner being 1-0 ahead

NL jnsumaniaX9:52pm 2/4/17

WARP/AVERAGE?

BE Allaf :]orKs9:07pm 2/4/17

shameless ?

BE Allaf :]orKs8:56pm 2/4/17

imAd ?

DE GoTTinothing2Lose8:53pm 2/4/17

as it seemed to sorted

DE GoTTinothing2Lose8:53pm 2/4/17

Ok proceed with this one

HR LoxWARPOMEGA8:53pm 2/4/17

are we proceed to play this cup or play new one?

NL dynzWAPANDA8:52pm 2/4/17

all slowclap for VDBE please (except hidzr) who refuse to play us cuz they cant handle being raped by decks

HR kevaLEKE8:51pm 2/4/17

brackets are fixed it seems

SI MiiHaTeam-Phase8:51pm 2/4/17

phase want to play to

NL bluEzWAPANDA8:50pm 2/4/17

Casually getting a bye, and 2 1-0 wins .. great

HR LoxWARPOMEGA8:50pm 2/4/17

warp wanna play too

DE GoTTinothing2Lose8:49pm 2/4/17

OOF5 Shit is broken cup
CyberGamer
eu.cybergamer.com

BE Allaf :]orKs8:49pm 2/4/17

So new cup ?

SI MiiHaTeam-Phase8:48pm 2/4/17

orKS wana play !!

SE fredzHigh 58:47pm 2/4/17

So are we playing more the ones who lost one game??

BE Allaf :]orKs8:47pm 2/4/17

we playing shameless ?

DE GoTTinothing2Lose8:47pm 2/4/17

I'm creating a new single elimination cup for 16 teams, this shit is borken im sorry

HR rprAVERAGE8:47pm 2/4/17
replying to GoTTi .

who gets to play in it lol?

replying to GoTTi .

!!

SE fredzHigh 58:45pm 2/4/17

we are playing winners?

DE GoTTinothing2Lose8:42pm 2/4/17

Maniax just find a way to play klassyk

replying to GoTTi .

and?

replying to GoTTi .

can we in lower "find a way" and play, we report u the results and gg, meanwhile make brackets on other site lol

HR LoxWARPOMEGA8:40pm 2/4/17

people put aside their shit, to play this cup, and in the middle of cup u can't organize bracket, so the result is there is no lowerbracket??
just put bracket on some other site

HR rprAVERAGE8:41pm 2/4/17
replying to Lox .

i dont understand how hard it is to generate a fucking bracket on some online site, for the love of god

SI MiiHaTeam-Phase8:39pm 2/4/17

what iMAD vs Bye cant accpt score ?

SE fredzHigh 58:38pm 2/4/17

so we are not playing?

SI MiiHaTeam-Phase8:38pm 2/4/17

why lowerbracket dont work !!

replying to MiiHa .

Even lowerbracket hates u

DE GoTTinothing2Lose8:37pm 2/4/17

upper bracket still seems to work

DE GoTTinothing2Lose8:36pm 2/4/17

Well I'm sorry but simple solution: There is no lower bracket

replying to GoTTi .

hahaha wp

replying to GoTTi .

wtf?

HR LoxWARPOMEGA8:33pm 2/4/17

is this page buged or what?

HR rprAVERAGE8:33pm 2/4/17
replying to Lox .

very much so


Teams competing (23)
Team NameRoundMatch ID
WARPOMEGA (seed: 6)F-2-
4 WAPANDA (seed: 9)F-2-
nothing2Lose (seed: 18)L-8-
The Batcave (seed: 11)L-7-
WE HAVE NO NAME (seed: 14)L-6-
2 5kings (seed: 4)L-6-
VDBE (seed: 17)L-5-
orKs (seed: 1)L-5-
Team-Phase (seed: 7)L-4-
Winners ROFL on FIRE (seed: 19)L-4-
BRUTAL (seed: 16)L-4-
maniaX (seed: 5)L-4-
LEKE (seed: 20)L-3-
eMotion (seed: 10)L-3-
shameless (seed: 8)L-3-
KLASYK (seed: 12)L-3-
Fumar Cagando TV (seed: 21)L-2-
AVERAGE (seed: 3)L-2-
TEAM TBA - 4 (seed: 2)L-2-
iMad (seed: 15)L-2-
SPEKNEK SPECIALS (seed: 23)L-2-
TEAM TBA - 3 (seed: 22)L-2-
High 5 (seed: 13)L-2-
Teams that withdrew or were removed (6)
iMad
Withdrew
Bestest
Removed by admin
KLASYK
Removed by admin
SPEKNEK SPECIALS
Removed by admin
Team-Phase
Removed by admin
Warpomega
Removed by admin