CGAC NOT WORKING? - Page: 3

Thread started by wuky on Saturday, 7:15pm February 27th with 90 replies. Views: 17,627

head
Posts: 1,166
Level: PLATINUM
Reputation:
The CGAC server is down.

When its up again, you will know.
Posted 12:53am Mar 1st 16
ZGodan ''86
Posts: 30
Level: BRONZE
Reputation:
R.I.P.
Posted 12:39pm Mar 1st 16
genc
Posts: 61
Level: BRONZE
Reputation:
We all know that Hrky is clean,Kappa...#PraiforCGAC
Posted 1:48pm Mar 1st 16
Hrkzory3
Posts: 230
Level: BRONZE
Reputation:


We all know that Hrky is clean,Kappa...#PraiforCGAC

Quote from genc on the 1st of March 2016


yes i know ^^ while cgac is crashed i even dont playing matches ))
Posted 1:51pm Mar 1st 16
Smashval
Posts: 339
Level: BRONZE
Reputation:
pls admin head turn on cgac.. fast
Posted 1:55pm Mar 1st 16
mateo J.K
Posts: 428
Level: BRONZE
Reputation:
put it online asap, amount of cheating in last few days is ridicilous
Posted 3:21pm Mar 1st 16
HydroxZ <3
Posts: 251
Level: BRONZE
Reputation:


pls admin head turn on cgac.. fast

Quote from Smashval on the 1st of March 2016


put it online asap, amount of cheating in last few days is ridicilous

Quote from mateo7 on the 1st of March 2016


yes i know ^^ while cgac is crashed i even dont playing matches ))

Quote from Hrky_original on the 1st of March 2016
They would be working as best as they can to bring the servers up, relax guys, until then, back to the old ways, think someone is cheating in a CG match? dispute it. Call the player out, have them submit the demo to the AC team (upload section is found on the match details) and go from there, until then, if you really insist on having it, ask to reschedule your games.
Posted 3:26pm Mar 1st 16
antreyu~
Posts: 10
Level: BRONZE
Reputation:



We all know that Hrky is clean,Kappa...#PraiforCGAC

Quote from Hrky_original on the 1st of March 2016


yes i know ^^ while cgac is crashed i even dont playing matches ))

Quote from genc on the 1st of March 2016



http://eu.cybergamer.com/match/671069/
Hrky, you talk so much shit that u could easilly fill up a swimming pool with all that shit )
Posted 4:32pm Mar 1st 16
Hrkzory3
Posts: 230
Level: BRONZE
Reputation:




We all know that Hrky is clean,Kappa...#PraiforCGAC

Quote from antZz on the 1st of March 2016


yes i know ^^ while cgac is crashed i even dont playing matches ))

Quote from Hrky_original on the 1st of March 2016



http://eu.cybergamer.com/match/671069/
Hrky, you talk so much shit that u could easilly fill up a swimming pool with all that shit )

Quote from genc on the 1st of March 2016


haha u talking when losing,like on match 4v4 when i destroyed u when cgac was online,now talking to much when losing,wp wp
Posted 5:24pm Mar 1st 16
raptr93
Posts: 24
Level: BRONZE
Reputation:
Hey guys can anyone help me with this problem when i want to install (start) cgac


[URL=http://www.bilder-upload.eu/show.php?file=95f7aa-1456919347.png]








thx rapter
Posted 12:29pm Mar 2nd 16
HydroxZ <3
Posts: 251
Level: BRONZE
Reputation:


Hey guys can anyone help me with this problem when i want to install (start) cgac


[URL=http://www.bilder-upload.eu/show.php?file=95f7aa-1456919347.png]








thx rapter

Quote from Rapter93 on the 2nd of March 2016
My guess is that this is a smurf account made by someone who is trying to ban evade...but in the odd chance that i'm wrong...you will have to wait until the admin notify the community saying the CGAC servers for EU are back online.
Posted 2:12pm Mar 2nd 16
imroc
Posts: 311
Level: BRONZE
Reputation:
Since CGAC is down croatian teams owning all of their opponents. lmao Pls admins fix the problems.
Posted 6:33pm Mar 2nd 16
wuky
Posts: 89
Level: BRONZE
Reputation:


Since CGAC is down croatian teams owning all of their opponents. lmao Pls admins fix the problems.

Quote from imroc on the 2nd of March 2016


(C) Hungarian :D:D:D:D:D:D
Posted 9:18pm Mar 2nd 16
imroc
Posts: 311
Level: BRONZE
Reputation:



Since CGAC is down croatian teams owning all of their opponents. lmao Pls admins fix the problems.

Quote from wuky on the 2nd of March 2016


(C) Hungarian :D:D:D:D:D:D

Quote from imroc on the 2nd of March 2016

I think your joke is out of date my friend.
Posted 9:43pm Mar 2nd 16
Retired Cybergamer Usere
Posts: 158
Level: BRONZE
Reputation:
It isnt out of date unfortunatly gg

Fix CGAC soon as possible... its just beeing disgusting playing like this...

SKILL BOOST WEEK
Posted 12:25am Mar 3rd 16